Kini bumi ini dalam percaturan Nabi Akhir Zaman (Nabi Muhammad SAW) – Nur Muhammad

Di waktu ini kita bukan membaca sejarah tetapi kita sedang melakar sejarah membersih dan membebaskan kaabah Persiapan menyambut orang-orang Tuhan dengan membersihkan kaabah dari Yahudi dan Nasrani yang bertopengkan ‘Wahabi’.

Di waktu ini Baitul Haram yakni Kaabah kelihatan seperti ‘terbiar’ Rumah Allah dicemari lahir dan batin. Tidak ada disiplin di hadapan Rumah Allah manusia berebut-rebut sepatutnya Baitul Haram, org kafir tidak boleh masuk. Di waktu ini tidak ada kawalan ketat di sempadan ‘tanah halal’ utk ke ‘tanah haram’ tidak ada orang yang di tugaskan melihat orang yang keluar masuk.
Sepatutnya ‘gate’ untuk masuk ke tanah haram kena ada pagar besar kena scan macam di imegresen di sinilah liciknya Yahudi membuat umat Islam tidak memandang besar perkara yang patut di beri keutamaan.

Perkara kedua utk kita fikirkan tentang ‘tawaf khudum yakni tawaf selamat datang di waktu ini siapakah yang akan memastikan tawaf khudum ini di lakukan???

Juga di waktu ini mengelilingi kaabah bersesak-sesak lelaki perempuan tiada dapat dipisah tiadakah sistem yang boleh menjadikan keadaan bertamu ke rumah Allah lebih tertib???

Siapakah yang patut merubah ini semua???

Sedangkan masuk ke istana raja dunia penuh protokol, inikan pula bertamu yakni masuk ke istana Rumah Allah siapakah pernah terfikirkan situasi ini???
Yahudi memang sengaja merancang agar kaabah menjadi sedemikian rupa, pentadbirannya tidak menitik beratkan hal2 disiplin sedangkan syariat Allah amat bertertib. Yang di utamakan adalah membina hotel-hotel mewah disekeliling kaabah serta pusat2 membeli belah yang canggih agar umat Islam semakin lalai dan alpa.

“Haji Dunia” dan “Haji Allah & Rasul”
Perlu ada panduan terkini untuk menunaikan rukun Islam ke-5
Yahudi telah ketakutan
ada segelintir umat telah bongkarkan rahsia mereka
Bersihkan kaabah dan bebaskan kaabah
dari cengkaman Wahabi dan Yahudi
kembalikan kaabah kepada Allah dan Rasul
agar semua umat Islam kembali kepada Tuhannya.

RSA tolonglah bebaskan Kaabah

Leave a comment